dijous, 10 de desembre del 2009

mitjons, petons i americanes

Sembla ser que aquest any toca un hivern tapat, ja fa força temps eh, però no em destapo...
Els Amics de les Arts, en directe avui a la Fnac de l'Illa,  m'han semblat un grup força simpàtic i divertit, les lletres estan força bé i combinen les cançons amb petites historietes que no sé fins a quin punt deuen ser certes, però que li donen un toc divertit a l'espectacle, més enllà de les mateixes lletres de les cançons. A mi m'han agradat. Jo és que diria que sóc bastant de grups d'aquest estil em sembla.



Un apunt: com ja podeu anar veient, ho comento ara perquè m'hi he fixat, m'encanta fer servir l'expressió "jo és que sóc molt (o bastant) de...(el que sigui)", em sembla d'un autèntic que és massa! Jo és que sóc molt de dir "jo és que sóc molt...", quin fart de riure!

Toca estudiar una mica que sinó demà l'examen de francès no s'aprovarà sol...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada