dimarts, 1 de desembre del 2009

de llums i de túnels

Sembla que es comença a veure la llum al final d'aquest túnel en el que estem ficats una mica... Però devem estar al Garraf o al Cadí, perquè em sembla que després ens ficarem en un altre, tampoc gaire llarg ni fosc espero, però que no deixa de ser un túnel això de fer exàmens tu... De moment sembla que aquesta nit dormiré poc, i no per la meva afició a la noctambulància (toma palabro! és com una ambulància nocturna, però ja s'ha entès suposu, el cas és que tinc feina coi!)

Per cert, avui que ha sortit a les notícies i tal perquè és notícia, em fa molta gràcia veure la llista de noms dels últims guanyadors de la Pilota d'Or i trobar-hi el grandíssimo Fabio Cannavaro enmig! I més tenint en compte l'època en què la va rebre ja, per molt Mundial que guanyés Itàlia... No sé què es devien fumar aquests de France Football... En fi.

I estic raonablement content de poder tornar a gaudir del diari del dia gratuïtament a la uni! Espero que no sigui un amago i demà torni a no ser-hi...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada